Konferencja: Jak wygrać wybory, czyli marketing polityczny (19.03.2013r.)

Konferencja Jak wygrać wybory? - marketing polityczny, jest wydarzeniem jednodniowym.  Podczas niej praktycy i teoretycy zajmujący się zagadnieniami związanymi z marketingiem politycznym i kreowaniem wizerunku postarają się przybliżyć uczestnikom kwestie marketingu politycznego, jego zastosowanie i narzędzia, czyli w jaki politycy dochodzą do władzy. 
 
Marketing polityczny w ostatnich latach stał się ważnym elementem życia politycznego zarówno na świecie, jak i w Polsce. Dzięki rozwojowi nowych mediów i nieustannemu wykorzystaniu Internetu w celach promocyjnych, jak i Internetu jako miejsca, gdzie prowadzone są kampanie polityczne, zyskał on zupełnie nowy, nieznany dotąd wymiar, a jego znaczenie ogromnie wzrosło. Marketing polityczny jest wykorzystywany na wielką skalę, jest obecny w codziennym życiu, jednak przeciętny obywatel nie zdaje sobie sprawy z jego istnienia i manipulacji jakim jest poddawany dzięki wykorzystanym technikom. 
 
Więcej informacji:
 
Koordynator konferencji:
Joanna Strózik
e-mail: joanna.strozik@op.pl
tel: 603 217 834
 
Miejsce:
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
ul. S. Łojasiewicza 4, Kraków
s. 0.105
 

PROGRAM

10.00
Rozpoczęcie konferencji i powitanie uczestników wydarzenia.
 
10.00-10.45
Wykład otwierający „Marketing polityczny – czym to się je";
dr Marek Sempach, Uniwersytet Łódzki
 
10.45- 11.30
Wykład „Rola i znaczenie nowych mediów w marketingu politycznym"; prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagiellońśki
 
11.30- 12.15
Wykład „Personal branding w polityce";
Adrian Król
 
12.15- 13.30
Przerwa
 
13.30-14.15
Wykład „Manipulacja i znaczenie mowy ciała w marketingu politycznym";
dr Jan Jacko, Uniwersytet Jagielloński
 
14.15- 14.45
Wykład „Strategie funkcjonowania osób młodych w środowisku politycznym";
radny Paweł Janas, Platforma Obywatelska
 
14.45-15.30
Wykład „Kreowanie wizerunku w polityce";
dr Maurycy Graszewicz, Uniwersytet Wrocławski
 
15.30-16.15
Wykład „Konstruowanie kampanii wyborczej w praktyce, na przykładzie kampanii prezydenckiej Aleksandra Kwaśniewskiego";
dr Danuta Waniek
 
16.15
Zamknięcie konferencji.
Data opublikowania: 07.03.2013
Osoba publikująca: Agnieszka Pudełko